Organizacja koncertu

Organizacja koncertu nie jest prostą sprawą, należy załatwić wiele formalności.

1) Kontakt z zespołem – pierwszym krokiem do zorganizowania koncertu, jest oczywiście kontakt z managerem zespołu. W czasie takiej rozmowy musimy ustalić, termin koncertu. Należy również dopiąć wszystkie inne szczegóły. Najlepiej wszystkie sprawy ustalać drogą mailową. Po ustaleniu wszystkich detali, nie można zapomnieć o podpisaniu umowy, która chroni zarówno nas, jak i wykonawcę.

2) Organizacja miejsca – następnie musisz pomyśleć o odpowiednim miejscu. W zimowym czasie warto wynająć salę jakiegoś klubu, który posiada odpowiedni sprzęt do organizacji tego rodzaju wydarzeń. Klub musi posiadać również odpowiednią ilość miejsca, musi również być budynkiem odpowiednim do organizacji większych wydarzeń i zgromadzeń.

3) Promocja koncertu – na koniec oczywiście należy pomyśleć o odpowiedniej promocji koncertu. W przeciwnym razie możemy nie odzyskać niezawetowanych w wydarzenie pieniędzy. Przede wszystkim warto zainwestować w plakaty – to jedna z lepszych form komunikacji,. warto także otworzyć wydarzenia an portalach społecznościowych, taką metodą dotrzemy do bardzo dużej grupy odbiorców.